sobota, 5 kwietnia 2014

Rozdział 4

*Laura*
Poszliśmy do pokoju Rydell. Blondynka smacznie sobie spała ale oczywiście jej sen przerwano w brutalny sposób.  Jak? Nalałam na nią wiadro wody.
- ciesz się że cię lubie - syknęła. Byłaa słodka kiedy się denerwuje, wtedy jej sie nosek marszczy.
- Grasz z nami w  butelkę? - zapytałam.
- Dobra tylko się przebiorę - spojrzała na mnie z mordem. Gdy nie chciałam opuścić jej pokoju. - Może byś łaskawie wyszła? -syknęła a ja podniosłam rece w geście obrony. Wyszłam zostawiając przyjaciółkę samą.

*Rydell*

Przebrana poszłam do pokoju Rossa, bo tam były słychać śmiechy. A to mędy grają bezemnie
-pomyślałam i otworzyłam ostrożnie drzwi.
- O! Delly! Jesteś! - wykrzyknął Rocky sącząc jakiś napój w kubku.
- To mamy kąplecik - powiedział Ryland
- czyyli gramy? - spojrzała na mnie brunetka.  A ja spojrzałam na nią wzrokuem nie odzywaj się dzisiaj do mnie okey?!. Laura umilkła. Rocky zakręcił butelką cieszył się jak dziecko bo nie mógł się doczekać na kogo wskaże. Oby nie mnie!
Butelka wskazała naszą Laurę.
-Okey mam dla ciebie zadanie - zaśmiał się - Pocałuj mnie! - wykrzyknął. A ja i Laura zrobiliśmy ciche łeee. Rocky oburzył się

* Narrator *
Oboje nastolatków zbliżali się do siebie. Laura trochę była zła na Rockiego bo z nim przeżyje swój pierwszy pocałunek.  Ale musiała się zgodzić,  nie mogła przecież stracić honoru.
Pocałunek z każdą chwilą stawał się bardziej namiętny. Jednak co dobre kiedyś się kończy. Po chwili Rocky odsunął się od brunetki
- Wow - tylko wyszeptał.
- Boże jak go mogłaś pocałować? - zapytała zszokowana blondynka.
- Gramy dalej ? - zapytał Ryland
- TAK!!! - wykrzyknęli wszyscy. Wszyscy oprócz Laury i Rossa ...

                         ----------
Mam nadzieje że ten rozdział jest super.  Przepraszam was z ten pocałunek, i błędy . Pisałam na telefonie komórkowym ;-; . Rozdział pisała alweys smiling ★

9 komentarzy:

  1. Uu.. Czyżby Rossy był zazdrosny ?czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super!! Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki...;c Foch. Dobra ale i tak czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały rozdział. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodział cudny. Koffciam cię Aways ♥
    Pamiętasz kartkówkę z chemii? Ja po nocach spać nie mogę ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :'( ej! To nie było śmieszne! Najbardziej ucierpiała moja kanapka. Foch ;-;
      Always ^^

      Usuń
  7. no sorry mój soczek wylondował na fioletowej ścianie!!! i mam ochotę wydłubać te śliczne oczy Rockyemu... xD

    OdpowiedzUsuń