piątek, 7 marca 2014

Rozdział 1


*Narrator*

Ciepłe,słoneczne promienie wdzierało się przez okno,budząc przy tym
pewną brunetkę o imieniu Laura.
Przetarła oczy i przeciągnęła się leniwie.

*Laura*

-Znowu zapomniałam zasłonić okna-mówiła ziewając-No nic,jest godzina
7,już nie zasnę-powiedziała spoglądając na zegarek.
Wstała z łóżka,okryła się ciepłym szlafrokiem,powędrowala do szafki w
celu wybrania zestawu na dzisiaj i poszła się odświeżyć.Po wykonaniu
porannych czynności zeszła na dół.
-Mamo,tato,Van ? Jest tu ktoś ?-wołała schodząc.
-No tak zostałam sama.-pomyślała


Laura pojechałam na plan,rodziców nie ma.Wyjechali z samego rana do
Brazylii,na kilka tygodni.Zaproś do siebie przyjaciół na noc.Nie wiem
kiedy wrócę.

Kocham Cię,Van :* 

Po przeczytaniu zadzwonił dzwonek do drzwi.Za drzwiami stał wysoki
blondyn z brązowymi oczami.
-Hej Lau-powiedział i uśmiechnął się szeroko.
-No hej-odpowiedziałam radośnie.
-Zapraszam Cię z moim rodzeństwem do nas do domu na noc.Co Ty na to
?-powiedział uroczo.
-Hymmm......a ja na to jak na lato !-wykrzyknęłam.
-No to się cieszę-powiedział i mnie przytulił.Oczywiście odwzajemniłam gest.
-No to ja pójdę spakować potrzebne rzeczy,a Ty możesz pooglądać
telewizję.-powiedziałam pchając chłopaka w stronę salonu i pobiegłam
szybko na górę.Spakowałam potrzebne rzeczy i zeszłam do przyjaciela.
-A i zapomniałbym.Delly chciała,żeby po drodze zrobić zakupy typi
chipsy,żelki....
-Ok to idziemy.
------------------------------------------------------------------------
Wiem,że krótki,ale to dopiero 1 rozdział i akcja będzie się dopiero
rozkręcać.
Co o nim myślicie ? 
Komentujcie,to nas motywuje.

~Karola~

5 komentarzy:

  1. Ojj, coś czuję ze polubiłam tego bloga...
    Jest supcio!!!
    Czekam z niecierpliwością na Next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadam się ciekawie i mam nadzieję, że tak też będzie!
    Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. supcio czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział :) cieszę się że w końcu się go doczekałam! :) Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń